Leírás
Néhány szó a Phix pszichológiai társasjátékról:
A pszichológiai játék fő témakörei:
/a kérdések külön - külön paklikon vannak a fiúknak, a lányoknak és szülőknek/
- Iskolai problémák
- Barátok
- Prevenció – megelőzés
A „témakör” kártyák egyik oldalán található a témakőr szerinti kérdés. Minden kártyán 2 db kérdés található. A kártya húzójának a homokóra megfordítása után 1 perce van a válaszadásra úgy, ahogyan ő gondolja .A második kérdésnél válaszoljunk úgy, ahogyan szerintünk a helyes viselkedés, törekvés lenne illetve lett volna , abban a helyzetben illetve szituációban. Szintén 1 perc áll a rendelkezésünkre.
A második válasz után elővesszük a füzetet az adott témakörhöz, az adott témakörön belüli kártya számhoz lapozunk. /Mindegyik kártya meg van számozva a könnyebb kezelhetőség érdekében./ Ott egy szövegrész található a pszichológus tanácsaival, hogy erre a kérdésre mi lenne a helyes gondolat illetve reakció.
Mellék témakörök:
„Szeretném, ha megváltoznál” mezők
Ha a játékos erre a mezőre lép, lehetősége van elmondani, hogy mi az, ami rosszul esik neki akár a szülő, akár a gyermek viselkedésével kapcsolatban és kérheti, hogy változtasson rajta
Jövőkép - álmok
A játék vége felé közeledve az út kettéágazik, itt választhatunk, merre megyünk tovább: folytatjuk az eredeti utunkat vagy a jövőkép - álmok mezőn haladunk tovább.
Bónusz mező: Pontszerzési lehetőség !
Ha a játékos erre a mezőre lép, húzzon egy kártyát és oldja meg, a kártyán szereplő játékos feladatot a dobozban található lufi segítségével. Ha ezt ügyesen teljesíti, akkor megkapja a kártyán lévő pontszámot. Csak itt, a bónusz mezőkön lehet pontszámokat gyűjteni. A szerencsén is múlik, hogy ki lesz végül a győztes, hisz ahhoz, hogy pontot szerezzünk, rá kell lépnünk a bónusz mezőre. :-))) Ebben a játékban nem az a győztes, aki elsőként ér a célba, hanem az, aki a legtöbb pontszámot gyűjtötte a bónusz mezőre lépve, az ott megoldott feladatokkal!
A Phix pszichológiai társasjáték menete:
A játékot az a játékos kezdi, aki a legtöbbet dob a dobókockával. Utána a második legtöbbet dobott játékos következik, és így tovább.
A dobókocka által dobott számot leszámolva lépj az adott mezőre, majd a " Játékról " címszó alatt leírtak szerint válaszolj a kártyán szereplő kérdésére.
A játékot az a játékos nyeri, aki a bónuszkártyán lévő feladatot maradéktalanul teljesítette, és az így kapható pontokból a legtöbbet szerezte a játék során. / Pontokat csak a bónusz feladatokkal lehet szerezni. /
Ebben a játékban nincs” Cél” mező. Ha úgy sikerült dobnod, hogy a játékmező elfogyott, akkor a játéknak számodra vége. Számold össze a bónuszpontjaidat! Az a nyertes, aki a legtöbb pontot gyűjtötte!
Életkor: 9 - 13 éves kiskamaszok számára
Játékosok száma: 2–4 fő
Játékidő: kb. 30–60 perc
Játék típusa: önbizalom-fejlesztő, lelki problémát kezelő, kommunikációs pszichológiai társasjáték
artozékok:
1 db játéktábla,1 db dobókocka, 1 db homokóra, 4 db bábú, 1 db lufi,
♨️Vásárold meg most csak 12.990 Ft-ért! ♨️
Gyors és pontos szállítás -Gondos csomagolás - Értesítés a rendelés minden mozzanatáról - Játékfarm: Magyar családi vállalkozás♨️
✔️Szállítás: A "raktár-on" lévő termékek várható kiszállítási ideje: 1-2 munkanap. A "rendelhető" termékek várható kiszállítási ideje: 2-4 munkanap. Igyekszünk a legjobb és a leggyorsabb kiszolgálást nyújtani. A rendelés menetéről folyamatos és pontos információt küldünk.✔️
Szerintünk még ezek is szuper játékok, add hozzá a kosaradhoz
Legnépszerűbb játékok, amelyek másoknak is tetszettek
Vélemények





