Paraméterek
Ajánlott korosztály | 8 éves kortól |
Játékidő | Közepes (30-60 perc) |
Játékosok száma | Egyszemélyes |
Nyelv | Magyar |
Code Master logikai játék
Cikkszám: | 58205 |
Gyártó: | Thinkfun |
Elérhetőség: | Raktáron |
Átlagos értékelés: |
![]() |
Programozni tanulni játék közben - lehetséges ez? Igen, a Code Master játékkal most játék közben sajátíthatod el a programozás alapjait, a népszerű Minecraft világában. Kódold a megoldótáblán a kis avatar lépéseit, hogy teljesíthesse küldetését. Könnyen kezdődik, a végére meg már profi leszel!
|
|
|
Leírás
Code Master logikai játék részletek:
A Thinkfun Code Master egyszemélyes logikai játék már 8 éves kortól bevezeti a gyerkőcöket a logika és a tudomány világába. Ezúttal az informatikai programozás világába kalauzol el minket ez a különleges, egyedi logikai játék, ami egy átlagember számára nagyon bonyolultnak tűnhet, pedig könnyen elsajátítható logikai folyamatokból áll. A Code Master a népszerű Minecraft számítógépes játék vizuális elemeit jeleníti meg, ebben a világban kell avatarunkat mozgatva összegyűjteni a kristályokat. A játékban előre megadott utasítások alapján kell a programozás logikája mentén, parancsokkal irányítani szereplőnket. Az egyre nehezedő, változatos feladványok gondoskodnak a szórakozásról és fejlődésről. A Code Master egy szórakoztató játék az egész család számára, mely során fejlődik a logika és a térlátás, valamint a gyerekek könnyedén megismerkedhetnek az informatikai programozás alapjaival.
A Thinkfun világelső a függőséget okozó szórakoztató játékokban, amik ráadásul még az elmédet is élesítik! A gyártó olyan innovatív játékokat dob piacra, melyek az egész családot szórakoztatják, és játék közben tornáztatják és fejlesztik a logikus gondolkodást, az összefüggések megértésének elsajátítását és a reakcióidő felgyorsulását. Játssz és tanulj, és hagyd, hogy az elméd megvilágosodjon!
Játékfarm.hu - Élmény - Játék - Tanulás
Vélemények




Nagy öröm volt látni, ahogy együtt gondolkoztak, bár folyamatosan résen kellett lennem, hogy ki tudják várni, amíg az egyik megoldást próbál találni a problémára, és ha feladja, csak akkor következhet a másik. Ugyan nem társasjáték, de mind a négyen gondolkoztunk és aktívan részt vettünk a játékban. Bónusz: másnap is elővették!!!!!