Oldalunkon is haszálunk cookie-kat a szolgáltatásaink biztosításához. Info.
Termékek Menü

Paraméterek

Ajánlott korosztályquestion_mark 3 éves kortól
Játékosok száma Családi (2-5 fő)

Djeco

Ha szereted a Djeco játékokat, oldalunkon a teljes Djeco választékot megtalálod az arcfestéktől a varrókészleteken át a fejlesztő játékokig. Több mint 1800 Djeco játék a Játékfarmon! Kellemes böngészést kívánok!

Ludanimo - 3 társasjáték a kicsiknek - Djeco

Ár:
10.390 Ft (8.181 Ft + ÁFA)
Cikkszám: 50721
Gyártó: Djeco
Elérhetőség: Raktáron
Átlagos értékelés:

Társasjáték 3 az 1-ben, azaz 3 társasjáték a kicsiknek: körjáték, memória játék és egyensúlyozós játék Legyél Te a Ludanimo nyertese!

Játékfarm szállítási Információk Játékfarm szállítási információk

Kicker 3-as(termék oldal)

Leírás

Ludanimo - 3 társasjáték a kicsiknek - Djeco részletek:

 3 az 1-ben, azaz 3 társasjáték a kicsiknek: körjáték, memória játék és egyensúlyozós játék.
Mindegyik más más nehézségi fokkal. A készlet sokoldalúságának köszönhető, hogy az elemek kitűnően illeszkednek különböző szerepjátékokhoz, vagy remek építőkockák lehetnek.

DJECO: Ludanimo - 3 társasjáték a kicsiknek

3 társasjáték a kicsiknek: Körjáték, memória játék és egyensúlyozás játék

Életkor: 3 év fölött

Játékosok száma: 1-4

A játék tartalma: 1 állatos dobókocka, 1 szín-dobókocka, 15 formadoboz (5 négyzet alapú/kocka, 5 köralapú/henger, 4 db háromszög alapú/hasáb), amely színei az alakzatok tetején vannak jelölve, 6 állatfigura.

Játék 1: -Állat sétáltatás-

Tartozékok: 15 formadoboz, 1 állatfigura játékosonként, 1 szín-dobókocka.

A játék előkészülete: A 15 formadobozt helyezzük kör alakban színsor szerint rendezve: piros, zöld és kék. Az első elem legyen a kocka a piros körrel a közepén. Az állatokat helyezzük rá erre a kockára, amin a piros kör van.

A játék menete: A gyerekek sorban következve dobnak. Az állataik haladnak előre a következő dobozra aszerint, hogy milyen színt dobnak.

- Ha egy állatfigura olyan dobozra ér, amelyik már foglalt, akkor a már ott lévő állat mellé kell állnia. Ha emiatt leesne már a többi állat, akkor, a legutoljára érkező állatfigurának vissza kell mennie egy olyan dobozra, amelyen az a szín van, amit dobott. A többi állat ott marad ahol volt.

Amikor a játékosok közel érnek a kör végéhez figyelni kell, mert pontosan az utolsó dobozra kell megérkezni, vagyis az utolsó dobás színének meg kell egyeznie az utolsó doboz színével, máskülönben vissza kell lépnie a játékosnak az olyan színű dobozra, amit dobott.

Ki nyer? Az a játékos, aki először ér az utolsó kockára.

Játék 2: -Csattanás, puffanás, robaj – szegény állatok!-

Tartozékok: 15 formadoboz, 6 állatfigura

A játék előkészülete: A formadobozokat és állatokat a játékosok elé kell helyezni karnyújtásnyira.

A nagy kockát a játéktér közepére kell helyezni.

1) változat: A játékosok sorban választanak egy dobozt vagy állatfigurát és a másikra teszik azokat. A játékos, aki miatt ledől a torony, az veszít.

2) változat: 1 “szín “ és 1 “állatos” dobókockával.

A gyerekek a 2 kockával dobnak sorban. A dobókockák meghatározzák, hogy melyik dobozt, vagy állatot kell az építményre helyezni a gyereknek. Amikor a játékos soron következik, választhat egy dobozt, vagy egy állatot a kockadobása szerint. Ha a játék vége felé nincs olyan doboz vagy állat, amit dobott a játékos a 2 kockával, akkor a következő játékos dob.

A dobozokat és az állatokat egymásra, vagy egymásba kell helyezni, hogy egy építményt képezzenek.

A játékos, aki miatt leomlik a torony, veszít.

Játék 3: -Rejtőzés és keresés-

Tartozékok: 6 nagy formadoboz (3 kocka és 3 henger), 1 állatos dobókocka, 6 állatfigura

A játék előkészülete: A 6 dobozt helyezzük a játék középpontjába. A felnőtt elrejti a 6 állatfigurát találomra a 6 doboz alá.

A játék menete: Az első gyerek dob a dobókockával, és megpróbálja megtalálni azt az állatfigurát, amit dobott úgy, hogy felfordít egy kiválasztott dobozt. Ha megtalálja az állatfigurát, akkor azt megnyerte és maga elé helyezi.

Ha nem találja meg a keresett állatfigurát vagy üres dobozt forgat, akkor a következő játékos dobhat. És így tovább...

Speciális eset: Ha olyan állatot dobnak, amit már megtaláltak, akkor is a következő játékos dobhat.

Ki nyer? Az a játékos, aki a legtöbb állatot találja meg.

Inspiratív formakészletének köszönhetően, sok más módon is felhasználhatóak a Ludamino elemei (Pl. építkezős-, szerepjáték… a többit bízzuk a gyermekek fantáziájára).

Jó játékot kívánunk!

Játékfarm.hu - Élmény - Játék - Tanulás

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írja meg véleményét



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő


Izgalmas játékok amelyeket sokan választottak