Termékek Menü
0
+36309753755
Társasjátékok Színlépegetős társasjáték - Little circuit Katt rá a felnagyításhoz
Ajánlott korosztály 2.5 éves kortól
Játékosok száma Családi (2-5 fő)

Little circuit - Színlépegetős társasjáték

Ár:
4.990 Ft (3.929 Ft + ÁFA)
Cikkszám: 50771
Gyártó: Djeco
Szerezhető hűségpontok: 50
Elérhetőség: Rendelhető
Várható szállítás: 2017. június 30.
Átlagos értékelés:

Információk Játékfarm szállítási információk

Társasjáték Bevezetés az igazi nagy társasok világába! Legyél Te a Little circuit nyertese!

Kicker 3-as(termék oldal)

Leírás

Információk Játékfarm szállítási információk

 Bevezetés az igazi nagy társasok világába!
Könnyen érthető nagyon szórakoztató társasjáték az izgő-mozgó kicsik számára.

Djeco: Little Circuit – színlépegetős társasjáték


Ajánlott életkor: 2 és fél éves kortól 5 éves korig

Játékosok száma: 2-4 fő

Játékidő: 10 perc

A játék tartalma: 4 állatfigura (kutya, macska, boci és nyúl)

6 puzzle-részből álló játéktábla (1 puzzle-n 5 mező található)

15 számlálókorong

Előkészületek: illesszük össze a játéktábla részeit, melyek így egy ösvényt ábrázolnak. A játékosok válasszanak egy állatkát, és tegyék a tábla elejére (a sárga mező elé). A játék célja, hogy először juttassuk el az általunk mozgatott állatkát az ösvény végére.

A játék menete:

A játék az óra járásának megfelelő irányban folyik. A legfiatalabb játékos dobjon a dobókockával.

Az alábbi lehetőségek fordulhatnak elő:

- ha a dobókocka egy színes oldalán áll meg: a játékos helyezze a következő dobókocka által mutatott színre az állatfiguráját. (ha az adott szín már foglalt, akkor lépjen az első üres dobókocka által kijelölt színre)

- ha a dobókocka virágot mutat: a játékos a következő olyan üres mezőre léphet, amely azonos színű azzal, melyen most áll

- ha a dobókocka méhecskét mutat: sajnos a játékosnak az eső olyan mezőre kell visszalépnie, mely azonos azzal a színnel, melyen most áll



Az lesz a győztes, aki először lép arra a mezőre, mely négy színből áll az ösvény végén. A győztes egy nyereménykorongot kaphat, és újra elkezdhetitek a játékot.

Példa 1: a játékos állatfigurája a sárga mezőn áll. A játékos dob a dobókockával, mely a méhecske jelzésen áll meg. Így a bábuját visszafelé kell mozgatnia a hozzá legközelebb eső üres sárga mezőre.

Példa 2: Ha a dobókocka méhecskét vagy virágot mutat, de a játékos nem tud a szabályoknak megfelelően lépni (mert még az ösvényen kívül van vagy, mert nem tud visszafelé mozogni, azaz nincs mögötte olyan színű mező, mint amilyenen most áll), akkor kimarad egy játékkörből.

Ki nyer? Aki először összegyűjt 3 nyereménykorongot, megnyeri a játékot.

Játékfarm.hu - Élmény - Játék - Tanulás

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írja meg véleményét



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

Izgalmas játékok amelyeket sokan választottak