Leírás
Az év 1913. Az SS Atlantica gőzhajó két napra van az Atlanti-óceánt átszelő útjáról. Gyanútlan utasai teljesen nyugodt utazásra számítottak a Massachusetts állambeli Bostonba, ahol semmi rendkívüli nem várta őket. A hajón tartózkodók elméjét azonban minden éjjel különös rémálmok gyötrik; pletykák keringenek arról, hogy sötét alakok szorosan követik a hajót a hullámok alatt; a feszültség pedig fokozódik, amikor a hajó kápolnájában egy holttestet találnak, a holttest körül pedig egy különös rituálé nyomai hevernek. Az Atlanti-óceán mélyén kegyetlen, kimondhatatlan borzalmak hada lapul: a Mélységiek, akiket Hydra anya és Dagon atya vezet. Ismeretlen okokból célba vették az Atlanticát, és kegyenceik, akik ember-Mélységi hibridek alakját öltik magukra, beszivárogtak a gőzhajóra, hogy belülről segítsenek elsüllyeszteni azt. A Kifürkészhetetlen minden egyes játékában egy vagy több játékos az egyik ilyen hibrid szerepét veszi át, és az, hogy mennyire jól tudják titokban szabotálni a többi játékos erőfeszítéseit, jelentheti a különbséget a sikeres utazás és az elsüllyedt hajó között. Ha ember vagy, akkor a mélylények ellen kell védekezned, meg kell akadályoznod, hogy az Atlantica túl sok kárt szenvedjen, és gondosan kezelned kell a hajó négy létfontosságú erőforrását, ha reményt akarsz arra, hogy eljutsz Bostonba, miközben megpróbálod kitalálni, hogy a játékostársaid közül kik a barátaid, és kik az ellenségeid. Mindenki osztozik ugyanazon az erőforráskészleten, de az emberek megpróbálják megőrizni, míg az árulók arra törekednek, hogy finoman kimerítsék azokat. Megmondani, hogy mikor meríti ki valaki céltudatosan a csoport erőforrásait, nehezebb, mint gondolnád, különösen, ha a válságokat is figyelembe veszed! Minden játékos körének végén az adott játékosnak húznia kell egy mítoszkártyát. Ezek a kártyák mindegyike egy-egy krízist képvisel, amelyet az egész csoportnak közösen kell megpróbálnia megoldani. Néhány ilyen krízis, mint például az "Élelemadagolás", olyan döntést igényel, amely potenciálisan veszélybe sodorhatja a hajó utasait vagy erőforrásait, míg mások, mint például a "Hulladékszivárgás", olyan képességpróbát igényelnek, amelynek kudarca katasztrofális következményekkel járhat. A képességpróba során minden játékos a kezében lévő képességkártyákat egy képpel lefelé fordított, a csoport által közösen használt kupacba teszi. Miután mindenki hozzájárult (vagy úgy döntött, hogy nem járul hozzá), a kártyákat megkeverik, majd felfedik. Ha elegendő megfelelő képességet adtak hozzá, akkor a csoport átmegy a teszten! Ha azonban rossz képességek kerültek be, akkor azok akadályozhatják az eredményt, és kudarchoz vezethetnek. A képességpróbák tehát veszélyes lehetőséget jelentenek az árulók számára, hogy szabotálják az emberek erőfeszítéseit, ezért mindig résen kell lenni.
♨️Vásárold meg most csak 28.490 Ft-ért! ♨️
Gyors és pontos szállítás -Gondos csomagolás - Értesítés a rendelés minden mozzanatáról - Játékfarm: Magyar családi vállalkozás♨️
✔️Szállítás: A "raktár-on" lévő termékek várható kiszállítási ideje: 1-2 munkanap. A "rendelhető" termékek várható kiszállítási ideje: 2-4 munkanap. Igyekszünk a legjobb és a leggyorsabb kiszolgálást nyújtani. A rendelés menetéről folyamatos és pontos információt küldünk.✔️