Oldalunkon is haszálunk cookie-kat a szolgáltatásaink biztosításához. Info.
Termékek Menü

Paraméterek

Ajánlott korosztályquestion_mark 8 éves kortól
Játékidő Közepes (30-60 perc)
Játékosok száma Családi (2-5 fő)
Nyelv Magyar

Dixit 6 - Emlékek társasjáték kiegészítő

Ár:
4.990 Ft (3.929 Ft + ÁFA)
Cikkszám: 58192
Gyártó: Asmodee
Elérhetőség: Rendelhető
Átlagos értékelés:

Még több varázslatos kép, még több rejtélyes részlet, még több izgalom - ezt nyújtja a Dixit 6 - Emlékek! A Dixit egy izgalmas és végtelenül szórakoztató partijáték, melynek csak a képzelet szab határt! Gyönyörű kivitelezés, bravúros játékmenet, nagy nevetések, partihangulat!

Játékfarm szállítási Információk Játékfarm szállítási információk

Kicker 3-as(termék oldal)

Leírás

Dixit 6 - Emlékek társasjáték kiegészítő részletek:

 

Dixit 6 - Emlékek kiegészítő egy önállóan is játszható játék, de kényelmesen összeilleszthető az eredeti társasjátékkal is. A Dixit társasjáték magával ragadó, egyedi grafikája és társaságokat egész estén át lefoglaló, rengeteg nevetést generáló játékmenete miatt vált népszerűvé. A gyönyörűen megfestett, egyedi és rendkívül részletgazdag kártyák adják a játék alapját, melyek sokszor egy elvont világ apró darabkáit jelenítik meg a játékosoknak. A Dixit védjegye(i) a játékosokat jelölő színes nyuszik, és a hozzájuk tartozó vidám kivitelezésű játéktábla. A játék elején mindenki kap hat darab kártyát, rajtuk különböző festményekkel. A kezdőjátékos a mesélő szerepét tölti be, amit körről-körre változtatnak a játékosok. A mesélő kiválaszt a kezében lévő lapok közül egyet, lefordítva a játéktér közepére teszi, és mond egyetlen szót, kifejezést, gondolatot, mondatot, vagy akár kiad valamilyen hangot, ami kifejezi a választott lapját. Ezután minden játékos választ a saját paklijából egy olyan lapot, ami valamilyen módon összekapcsolható a mesélő által mondott kifejezéssel. Keverés után a lapokat felfordítjuk, és a játékosok célja kitalálni, melyik lehetett az eredeti, mesélő által lerakott lap. Titkon történik a szavazás, és következik a pontozás. De egy valamire nagyon kell figyelni a mesélőnek, ami a játék zamatát is adja: nem szabad se túl egyértelmű, se túl távolinak lennie az utalásnak a kártyájára, mert nem kap pontot, ha mindenki, vagy ha senki sem találja ki az ő kártyáját! Sőt, még az is kap pontot a kör végén, aki annyira jó, megtévesztő lapot tett le, hogy a mesélő kártyája helyett az övére szavaztak. Az a nyuszi nyer, aki a legtöbb pontot gyűjtve a leghamarabb a célba ér!

Játékfarm.hu - Élmény - Játék - Tanulás

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írja meg véleményét



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő


Youtube videók

Izgalmas játékok amelyeket sokan választottak