Termékek Menü
0
+36309753755
Társasjátékok Quoridor Kid Katt rá a felnagyításhoz
Ajánlott korosztály 5 éves kortól
Játékidő Rövid (10-30 perc)
Játékosok száma Családi (2-5 fő)

Quoridor Kid

Ár:
8.090 Ft (6.370 Ft + ÁFA)
Cikkszám: 58118
Gyártó: Gigamic
Szerezhető hűségpontok: 81
Elérhetőség: Rendelhető
Várható szállítás: 2017. június 30.
Átlagos értékelés:

Információk Játékfarm szállítási információk

A Quoridor Classic szintén fából készült gyerekváltozata maga is több gyerekjáték-díj nyertese bájos szürke egerekkel, színes sajtokkal és megkerülendő akadályokkal. A játékosok megpróbálják minél fürgébben átjuttatni az egerüket a tábla másik oldalán várakozó sajtokhoz. A szabályok egyszerűek, a fordulók gyorsak, a váratlan fordulatok garantálják az izgalmat az egész családnak. Legyél Te a Quoridor Kid nyertese!

Kicker 3-as(termék oldal)

Leírás

Információk Játékfarm szállítási információk

 A JÁTÉK CÉLJA Az a játékos nyer, aki eléri az alapvonalával szemközti alapvonal valamelyik négyzetét. (9. ábra)

JÁTÉKSZABÁLY 2 JÁTÉKOS RÉSZÉRE
A játék elején az akadályokat a tábla mellé rakjuk (8 akadály mindkét játékosnak).
Mindkét játékos megfog egy egeret, és lehelyezi az alapvonala közepére, majd lerak egy ugyanilyen színű sajtdarabot a tábla másik végébe, hogy ezzel jelezze a célt. (1. ábra)
Sorsolással döntsük el, hogy ki kezdi a játékot.

A JÁTÉK MENETE
A soron következő játékos választhat, hogy lép egyet az egérrel, vagy elhelyez egy akadályt a táblán. Ha elfogyott az akadály, már csak az egérrel lehet (és kell) lépni.

AZ EGÉR MOZGATÁSA
Az egérrel egyszerre egyet lehet lépni bármelyik irányba előre, hátra, balra, jobbra (2. ábra). Az egereknek meg kell kerülniük az akadályokat (3. ábra).

AZ AKADÁLYOK LERAKÁSA
Az akadályoknak mindig 2-2 mezőt kell elválasztaniuk (4. ábra).
Az akadályok segíthetik a játékosokat az előrelépésükben, illetve lassíthatják az ellenfél előrehaladását, de nem használhatjuk őket arra, hogy teljesen megakadályozzuk az ellenfelet a célba jutásban: egy kivezető utat mindig szabadon kell hagyni (5. ábra).

SZEMBENÁLLÁS
Ha két egér egymással szembekerül két szomszédos mezőn úgy, hogy nincs közöttük akadály, a soros játékos átugorhatja az ellenfele egerét, és leteheti a sajátját az ellenfél egere mögé. (6. ábra)
Ha az ellenfél egere mögött van egy akadály, a játékos az egerét elhelyezheti az ellenfélé mellé balra vagy jobbra (de csak ha arra nincs akadály lásd 7. és 8. ábra).

A JÁTÉK VÉGE
A játéknak akkor van vége, ha valakinek az egere átjut a szemközti alapvonal bármelyik mezejére a játékot ő nyeri. (9. ábra)

JÁTÉKSZABÁLY 4 JÁTÉKOS RÉSZÉRE
A játék kezdetén a 4 egeret a tábla négy szélének közepére helyezzük. Minden játékos 4 akadályt kap.
A játékszabály megegyezik a 2 személyes játék szabályaival, annyi kiegészítéssel, hogy az egér nem ugorhat át egynél több egeret.

Kiemelten fejlesztett készségek:
? logika ? kombináció ? taktika

Játékfarm.hu - Élmény - Játék - Tanulás

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írja meg véleményét



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

Izgalmas játékok amelyeket sokan választottak