Termékek Menü
0
+36309753755
Kártyajátékok Kártyajáték-Pitit kem's Katt rá a felnagyításhoz
Ajánlott korosztály 6 éves kortól

Kártyajáték-Pitit kem's

Ár:
2.650 Ft (2.087 Ft + ÁFA)
Cikkszám: 50188
Gyártó: Djeco
Szerezhető hűségpontok: 27
Elérhetőség: Rendelhető
Várható szállítás: 2017. július 04.
Átlagos értékelés:

Információk Játékfarm szállítási információk

Csak a társával együttműködve győzhet az ügyesebb csapat. Nagyon figyelj a jelzésekre és vigyázz az ellenfél ki ne lesse a titkotokat! Legyél Te a Pitit kem's nyertese!
Jelölje be azokat a kiegészítő termékeket, amiket még a kosárba szeretne tenni!
Kártyatartó - Card holder Kártyatartó - Card holder
1.690 Ft

Kicker 3-as(termék oldal)

Leírás

Információk Játékfarm szállítási információk

 Nagyon figyelj a jelzésekre és vigyázz az ellenfél ki ne lesse a titkotokat!
A kártyapakliban minden gazdihoz tartozik egy hozzáillő kutya. Ha sikerült egy összetartozó párost begyűjteni már csak a csapattárssal kell tudatni, hogy megtarthassa a csapat a kártyapárt. Reméljük figyel a közösen kitalált titkos jelre, és kapcsol időben, mielőtt az ellenfél leleplezi a jelzést.

Ajánlott életkor: 7-12 éveseknek

Játékosok száma: 4 vagy 6 fő (két-két fős csoportokban) CSOPORTJÁTÉK – kizárólag csapatokat alkotva játszható!

A doboz tartalma: 36 kártyalap (18 pár)

A játék célja: a ti csapatotok legyen az, aki a legtöbb kártyapárt összerakja


A játék előkészülete: a 36 lapból álló paklit jól keverjétek össze, és osszátok szét egyenlően a játékosok között.

Minden csapat a játékot megelőzően találja ki a saját titkos kódját, jelzését: ez lehet pl. fejvakarás, hajtekergetés, vagy a beszélgetésbe beépített titkos szó… Az egy csapathoz tartozó játékosok tagjai egymással szemközt foglaljanak helyet.

A játék menete: a játék az óramutató járásának megfelelően halad. A legfiatalabb játékos húzzon egy lapot az előtte lévő játékostól, aztán ő ajánlja fel a pakliját a következő játékosnak húzásra… a játék aztán ezen rend szerint folytatódik.

A játék során annak a játékosnak, aki a húzást követően párra talál a saját paklijában, a titkos kóddal üzennie kell játékostársának, hogy párjuk van. Ha a csapat másik játékosa „veszi az adást”, azonnal kiáltania kell, hogy „PÁR”!

A bekiabálás után természetesen a játékostársnak fel kell fednie a párt; ha az valóban megvan, akkor a csapat megtarthatja azt. Ha a játékostárs félreértelmezte a titkos jelzést, és a társa kezében nincs pár, akkor elveszítenek egy, már megnyert kártyapárt. Ez a kártyapár kikerül a játékból.

A játék során bármikor az ellenfél játékosai „ELLENPÁR” –t kiálthatnak, ha úgy gondolják, hogy megfejtették a másik csapat titkos kódját. Ebben az esetben az „Ellenpár”-t kiáltó csapatnak be kell mutatnia azt a titkos kódot, melyet – szerintük- a másik csapat használ.

- ha a megfejtett kód helyes, a kódot használó csapatnak az aktuális kártyapárt oda kell adnia a kódot megfejtő csapatnak. A megfejtett kód helyett a leleplezett csapatnak új kódot kell kitalálnia; ha ez megvan, folytatódhat a játék.

- ha a megfejtett kód mégsem jó, akkor az „ELLENPÁR”-t kiáltó csapatnak kell egy, már megnyert kártyapárt adnia az ellenfél csapatának.

Figyelem! Minden csapat csak egy titkos kódot használhat mindaddig, amíg az le nem lepleződik!

Ha egy játékosnak elfogytak a lapjai, akkor is játékban marad, hogy játékostársának segíthessen „PÁR”-t vagy „ELLENPÁRT”-t észrevenni.

A játék vége: ha egy csapat mindkét tagja kezéből elfogyott a lap, a játék véget ér. A partit az a csapat nyeri, akinek több párt sikerült gyűjtenie.

Játékfarm.hu - Élmény - Játék - Tanulás

Játékleírás /csatolt dokumentumok

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írja meg véleményét



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

Izgalmas játékok amelyeket sokan választottak

Kapcsolódó játékok

Termék címkék: kártyajátékok, logikai játék